Verslo plano projekto aprašymas ir idėja

PROJEKTO APRAŠYMAS

Kadangi šiuolaikiniai individualūs namai dažniausiai statomi karkasinio tipo, su taip vadinamomis „popierinėmis“ sienomis, ir ten dar įstačius prastos kokybės langus, kurie praleidžia šilumą, rezultatas tikrai prastas, tad žmonės nėra patenkinti tuo, kad taip brangiai kainuojanti šiluma pro languose esančius plyšius eina vėjais, o daugelio iš jų pragyvenimo lygis  neleidžia šių langų pasikeisti naujais ir kokybiškais, tad siekdami geresnio rezultato, klientams siūlome rinktis mūsų įmonės produktus.

Kadangi langų matmenys ir jų vieta nustatomi patalpų natūralaus apšvietimo skaičiavimais, tad mūsų įmonės kolektyvas parinks tinkamus langus pagal visus reikalavimus.

Lietuvoje yra pakankamai medienos bei jos išteklių, tačiau nėra pakankamai išplėtota jos pramonė, tad akivaizdžiai trūksta įmonių, kurios pačios gamintų langus ar duris iš Lietuvoje esančios medienos, o ne atsivežtų juos iš vakarų valstybių ar kitų šalių. Įvežtinė produkcija daug brangesnė, kadangi dar tenka apmokėti ir parvežimo bei daugelį kitų  mokesčių. Sandarūs langai sutaupytų nuo 30C iki 50C buto temperatūros, o tai tikrai pastebimas skirtumas, būtent tai dar labiau paskatins žmones naudotis mūsų produkcija.

Atlikome tyrimus, kurie parodė jog mieste yra tik trys konkurentai, kuriuos galime laikyti stipriais varžovais. Jų veikla pakankamai sėkminga. Apyvarta panaši į mūsų prognozuojamą. Tad jei paklausa didelė, o pasiūla nepakankama, tad patobulinus gaminiu kokybę ir pateikus ją geresnę nei konkurentų tikimės pritraukti didžiąją dalį klientų.

PROJEKTO IDĖJOS APRAŠYMAS

Individuali įmonė “RĖMAS“ įregistruota Šalčininkų miesto savivaldybėje 2004 metų lapkričio 22 dieną.

1999 – 2004-tais metais buvo kruopščiai tiriama šio tipo paslaugų rinka. Pastebėti ryškūs pokyčiai. Keičiasi namų sandara: išpopuliarėja karkasiniai namai, su plonomis sienomis, tad pakilus šiluminės energijos kainoms vis aktualesnis pasidarė jos taupymas ir stengiantis sutaupyti šilumą statomi vis sandaresni langai, atsiranda parduotuvės su vis daugiau butų remontui ir dizainui skirtų prekių, tad daugelis vis labiau ima susidomėti butų atnaujinimu ir remontu.

Per šį tiriamą laikotarpį daugelis žmonių stengdavosi sutaupyti šilumą įvairiomis priemonėmis (pvz., kamšyti langus vata, laikraščiais, klijuoti langajuostes ar lipnias juostas, apkalti veltiniu aidiniu ir kt.), tačiau reikiamo rezultato nepasiekdavo. Todėl nusprendėme, kad reikalinga speciali technologija, padedanti žmonėms sutaupyti šilumą. Todėl gamindami savo produkciją remsimės anglų firmos „HOME“ patirtimi bei praktika ir tikimės geriausio rezultato. 2004 m.- firmai įkurti savininkė investuoja nuosavą kapitalą.

Kitos temos susijusios su verslo planu: Verslo plano santrauka

Mokestis už krovinių gabenimą universaliais vagonais Vilniuje

Mokestis už krovinių gabenimą universaliais vagonais. Važtos mokestis yra nustatomas už faktinį siuntos svori vagone, neatsižvelgiant į krovinio rūšį. Šis siuntos svoris privalo būti ne mažesnis kaip 10 tonų. Už krovinių gabenimą universaliais vagonais — dengtais, pusvagoniais ir platformomis mokestis nustatomas pagal 1 tarifų schemą.

Pasak damtransa.lt – kurie užsiima krovinių pervežimu Vilniuje, už krovinių gabenimą universaliais vagonais — dengtais, pusvagoniais ir platformomis, nepriklausančiais geležinkeliui (krovinio savininko nuosavi arba išsinuomoti vagonai), mokestis nustatomas pagal 2 tarifų schemą. Kraunant daugiau nei 70 tonų važtos mokestis nustatomas pagal skiltį 60-70 toną pridėjus mokestj už vieną toną, padaugintą iš krovinių tonų, virši­jančių 70, skaičiaus.

Gabenant buitinės paskirties krovinius, kurių siuntėjai arba gavėjai yra fiziniai asmenys, mokestis skaičiuojamas už krovinio svorj vagone ne mažesnį kaip 10 tonų pagal 1 schemą. Jeigu vagone kroviniui sudėti naudojami papildomi jrengimai — stovai, kasetės, piramidės ir pan., jų svoris yra nurodomas vežimo dokumentuose, o mokestis imamas už krovinio neto ir papildomų jrenginių svorį.

Mokestis už krovinių gabenimą refrižeratoriniais vagonais:

  • už greitai gendančių krovinių gabenimą geležinkeliams priklausančiais refrižeratoriniais (izoterminiais) vagonais:
  • grupiniais refrižeratoriniais riedmenimis;
    • atskiru refrižeratoriniu vagonu;
    • pagal 5 schemą;
    • už greitai gendančių krovinių gabenimą nepriklausančiais geležinke-

    liams refrižeratoriniais vagonais (nuosavais arba išsinuomotais) — pagal 6 schemą.

    • kraunant daugiau nei 40 tonų važtos mokestis nustatomas pagal skiltj

    „už vagoną“, pridėjus mokestj už vieną toną, padaugintą iš krovinių tonų, viršijančių 40, skaičiaus;

    • jeigu kroviniai gabenami refrižeratoriniu vagonu Nr. 2 su tarnybinėmis

    patalpomis arba Vokietijos gamybos penkių vagonų sekcijos refrižera­toriniu vagonu Nr. 3 su elektros stotimi, taikoma 30 proc. nuolaida;

    • gabenant refrižeratoriniu vagonu j vieną stotj, dvi arba tris greitai gendančių krovinių siuntas, mokestis skaičiuojamas proporcingai siuntų svoriui nuo sumos (tarifo), kuri yra nustatyta visam refrižeratoriniam vagonui, neatsižvelgiant j siuntos svorį.

Mokestis už krovinių gabenimą vagonais-cisternomis.

Šis mokestis skai­čiuojamas atsižvelgiant j gabenamų krovinių rūšį:

  1. nafta ir jos produktai;
  2. suskystintos dujos, angliavandeniai;
  3. spiritas, fenolis ir kiti kroviniai.

Kraunant daugiau kaip 50 tonų, važtos mokestis nustatomas pagal skiltj „už vagoną“, pridėjus mokestį už vieną toną, padaugintą iš krovinių tonų, viršijančių 40, skaičiaus.

Važtos mokestis pagal 9 ir 10 schemas imamas už visą vagoną, jei faktinis krovinio svoris yra iki 26 t imtinai. Jei vagonas pakrautas daugiau kaip 26 t sveriančiu kroviniu, važtos mokestis nustatomas pagal skiltj „už vagoną“, pridėjus mokestj už vieną toną, padaugintą krovinių tonų, viršijančią 26, skaičiaus.

Važtos mokestis pagal 11 ir 12 schemas imamas už visą keturašį vagoną, neatsižvelgiant į krovinio svorį.

šaltinis: krovinių gabenimas

Jogos kilimėlis – sportas, kurį galite nešiotis su savimi

Visiems gerai žinoma, kad joga – tai nuostabi meditacija, įtraukianti fizinį aktyvumą bei padedanti atsipalaiduoti, išlaikyti kūno pusiausvyrą. Joga ugdo lankstumą, jėgą, koordinaciją, mažina stresą bei nerimą, atneša naudos kvėpavimo sistemai. Be to, tai puikus būdas palaikyti tobulas kūno formas, ypač, jei nemėgstate intensyvių, alinančių treniruočių.

Pats didžiausias jogos privalumas yra tas, kad jai nereikia specialios įrangos – mankštai naudojamas tik jogos kilimėlis, o pratimus galite atlikti bet kur: namuose, darbe, išvykoje į gamtą. Tai reiškia, kad jūs neprivalote planuoti savo laiko, bandyti jį derinti su kelionėmis į sporto klubą ar kitais užsiėmimais. Viskas, ko jums reikia – tai patogus ir kompaktiškas jogos kilimėlis, puikiai telpantis į automobilį, kuprinę ar net rankinę.

Jogos kilimėlis taip pat naudingas ir užsiimant kitokio pobūdžio mankšta: gydomaisiais pratimais, aerobika, todėl jis pasitarnaus atliekant ne tik jogai skirtus pratimus.

Svarbu paminėti, kad jogos kilimėlis reikalingas ir prieš bet kokio sporto treniruotes, nes ant jo galima atlikti tempimo pratimus, kuriais paruošiate savo kūną. Pateikiame keletą tempimo ir jogos pratimų, kuriuos rekomenduojama atlikti kasdien.

PRATIMAI

1 pratimas. Atsisėskite ant kilimėlio. Vieną koją priekyje sulenkite 90 laipsnių kampu, o kitą už savęs. Vienos rankos delną padėkite ant priekyje esančios kojos kelio, o kitą ant pėdos. Pastarąjį lėtai spauskite žemyn, o po to lenkitės į priekį krūtinę padėdami ant kelio.

2 pratimas. Jogos kilimėlis turi būti padėtas tiesiai, o jūs atsiklaupę ir į grindis įsirėmę ištiestomis rankomis. Delnų padėtį laikykite ties pečiais. Atpalaiduokite nugarą ir pilvą – tegul jis šiek tiek išlinksta. Tokioje pozoje išlikite ne mažiau nei 5 sekundes ir grąžinkite nugarą į pradinę padėtį. Pratimą atlikite 10 kartų.

3 pratimas. Atsigulkite ant pilvo, rankas atremkite į grindis ir laikykite jas ties savo krūtine. Kojomis įsiremkite į grindis, tarsi stiebtumėtės. Viršutinę savo kūno dalį kelkite rankomis, o kojas lenkiant ties keliais įsitaisykite ant žemės keturpėsčiai. Šioje pozoje būkite 5 sekundes. Tuomet giliai įkvėpkite ir su iškvėpimu ištieskite kojas, rankas vis dar laikydami ant žemės. Po truputį kulnais siekite žemę, išlaikydami kiek įmanoma tiesesnę nugarą.

šaltinis: https://lt.wikipedia.org/wiki/Joga